regulamin

REGULAMIN AUKCJI:

REGULAMIN OBOWIĄZUJĘ WSZYSTKICH KUPUJĄCYCH NA NASZYCH AUKCJACH. KAŻDY MA OBOWIĄZEK DO JEGO PRZECZYTANIA ORAZ AKCEPTACJI WARUNKÓW REGULAMINU.

1. Wszystkie osoby po zalicytowaniu przedmiotu z naszych aukcji, proszeni są o niezwłoczne wysłanie informacji odnośnie formy, kosztów, oraz zapłaty za wylicytowany przedmiot poprzez standardowy formularz allegro. Za źle podane dane podczas kupna przedmiotu nie odpowiadamy.

2. Przed kupnem przedmiotu na naszej aukcji prosimy z nami o kontakt w celu uniknięcia wszelkich pomyłek związanych z zakupem. Zawsze rozwiejemy wątpliwości, opiszemy dokładnie przedmiot, podamy wszelkie informacje związane z kupnem przedmiotu, których nie ma na aukcjach.

3. Przy wpłacie na konto należności za kupiony towar prosimy o podanie nicku oraz nr aukcji w tytule przelewu. W momencie wybrał opcji za pobraniem prosimy zaznaczyć dokładny adres do wysyłki oraz nr telefonu, a wszystkie odbiory osobiste należy uzgadniać bezpośrednio z nami preferowane e-mailem lub telefonicznie przed przyjazdem.

4.Jeśli nie jesteś pewien czy nasz towar jest zgodny z poszukiwanym, nie licytuj go ! Skontaktuj się w tej sytuacji z nami, w celu otrzymania dokładniejszych danych.

5. Koszty przesyłki pokrywa kupujący według podanych stawek w aukcji, które odzwierciedlają koszt pakowania, oraz usługi kurierskiej. W przypadku zwrotu towaru oddaję kwotę za zakupiony towar, bez kosztów przesyłki. Towary można zwracać do 14 dni od daty zakupy towaru.

6. Ceny sprzedawanych produktów na naszych aukcjach są cenami brutto. Do każdego kupionego towaru wysyłamy paragon oraz na życzenie kupującego wystawiamy również Fakturę Vat.

7. Wszystkie zwroty towaru są możliwe po wcześniejszym kontakcie. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Zwracamy pieniądze na konto bankowe, po odebraniu przesyłki i weryfikacji odesłanego przedmiotu. Należność zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od dnia odbioru zwróconej paczki.

8.Jeśli wysyłka ma być na inny adres niż podany przez allegro prosimy o dokładną i czytelną informację o zmianie adresu. Nie ponoszę odpowiedzialności za błędnie podany adres odbiorcy. Wszystkie koszty przekierowania przesyłki jak i magazynowania ponosi kupujący.

9. Kupiony towar można zwracać, o czym mówi dokładniej punkt dziesiąty. W przypadku zwrotu towaru należy poinformować sprzedającego. Towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być uszkodzony oraz rozkręcony (każda element jest znakowany przed wysyłką).

10.Towary zakupione poprzez Allegro, Klient może zwrócić (po uprzednim uzgodnieniu ze sprzedawcą) bez podania przyczyny wciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. O Prawach Konsumenta. Zwracany towar, wraz z Oświadczeniem o Odstąpieniu od Umowy ( wzór i pełne informacje w zakł. informacje od sprzedającego) i należy odesłać na nasz adres przesyłką bez pobrania. Po otrzymaniu towaru zwracamy koszt za przedmiot przelewem bankowym w terminie podanym w punkcie 7.

11. Każdy towar zostaje wysyłany kurierem lub pocztą polską zgodnie z cennikami. Przy każdym odbiorze przesyłek prosimy o rozpakowanie paczki w obecności kuriera i sprawdzenie czy przedmiot nie został uszkodzony podczas transportu. W przypadku uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera i skontaktować się z nami telefonicznie. Po sporządzeniu protokołu szkody, składamy reklamację. Jeżeli firma przewozowa uzna reklamację wypłacamy koszt zakupu towaru. Jeżeli natomiast protokół nie będzie sporządzony kupujący ponosi stratę w wyniku uszkodzenia towaru. Brak protokołu szkody to brak podstaw do złożenia reklamacji. Nie bierzemy odpowiedzialności za uszkodzenia podczas wysyłki.

12. Na wpłatę należności za kupiony towar czekamy do 7 dni. Po tym czasie wystawiamy komentarz negatywny i towar wystawiamy ponownie.

13. Nie ponosimy odpowiedzialności za czas dostawy jeżeli wina leży po stronie przewoźnika lub kupującego, mamy na myśli kilkakrotne awizowanie itp.

14. Bezzasadna odmowa odebrania przesyłki pobraniowej, będzie skutkować nałożeniem na kupujacego klauzury w wysokości 1500 zł.

15. Po zakończonej aukcji i zadowoleniu z towaru prosimy o wystawienie komentarza pozytywnego, co jest potwierdzeniem, iż cała transakcja przebiegła pomyślnie !

regulamin payu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO DZIAŁAJACEGO POD DOMENĄ WWW.PESCADORBAITS.PL Z 01.04.2021 R. 

 

Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w naszym sklepie internetowym dostępnym pod adresem https://pescadorbaits.pl, prowadzonym przez Pescadorbaits Krzysztof Piechota, Ludwiki Uzar-Krysiakowej 106, 39-340 Padew Narodowa, NIP: 867-175-53-62, REGON: 180525579. Działalność gospodarcza jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki. 

 

1. Zakres obowiązywania regulaminu 


Regulamin obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych przez Konsumentów i Przedsiębiorców za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. 

Konsumentem jest zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 

Przedsiębiorcą jest zgodnie z art. 43 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową. 

Inne lub uzupełniające Regulaminy i Ogólne Warunki Handlowe stosowane przez Przedsiębiorców nie znajdują zastosowania – staną się one częścią umowy wyłącznie, gdy udzielimy na to wyraźnej, pisemnej zgody. 

2. Zawarcie umowy 


Umowa sprzedaży zostaje zawarta z Pescadorbaits Krzysztof Piechota. 

Prezentacja produktów w naszym sklepie internetowym stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży. W celu zawarcia umowy należy dodać wybrane produkty do koszyka zakupowego i złożyć zamówienie. Koszyk zakupowy i wprowadzane w formularzach dane można modyfikować przed złożeniem zamówienia korzystając w tym celu z dostępnych funkcjonalności i komunikatów ukazujących się w trakcie procesu składania zamówienia. 

Klikając na stronie z podsumowaniem zamówienia w przycisk potwierdzający i finalizujący zamówienie, składają Państwo wiążące zamówienie na produkty znajdujące się w koszyku zakupowym. Z chwilą wpłynięcia i zarejestrowania Państwa zamówienia w systemie informatycznym naszego sklepu internetowego zawarta zostaje umowa sprzedaży. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia i zawarcia umowy. 

3. Język i zasady utrwalania umowy 


Umowę sprzedaży można zawrzeć w języku Polskim 

Zachowujemy treść umowy i przesyłamy Państwu e-mailem dane dotyczące zamówienia oraz nasz Regulamin. Mogą Państwo także sprawdzić informacje dotyczące Państwa zamówień za pośrednictwem konta klienta. Regulamin udostępniany jest również na stronie internetowej naszego sklepu internetowego w sposób umożlwiający Państwu jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści. 

 

4. Dostawa produktów 


Do wskazanych cen produktów należy jeszcze doliczyć koszty przesyłki. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich. Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach dostawy oraz kosztach przesyłki prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz w specjalnej zakładce informacyjnej na stronie naszego sklepu. 

Nie wysyłamy produktów do paczkomatów. 

 

5. Płatności 


W naszym sklepie internetowym dostępne są dla Państwa następujące formy płatności: 

Płatności elektroniczne (PayU) za pośrednictwem serwisu płatności internetowych. 
Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki. 
Płatność tradycyjnym przelewem na rachunek bankowy naszego sklepu. W przypadku wyboru tej formy płatności – po dokonanym zamówieniu prześlemy Państwu za pośrednictwem wiadomości e-mail dane do realizacji przelewu. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu na naszym koncie pełnej kwoty wymaganej wpłaty za złożone zamówienie. 
Szczegółowe informacje o możliwych sposobach dokonania zapłaty, w tym o zintegrowanych z naszym sklepem serwisach płatności internetowych i dostępnych rodzajach e-płatności oraz ewentualnych dodatkowych kosztach, prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz na stronie naszego sklepu w specjalnej zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności. 

 

PayU (dawne platności.pl) 
 
Zakupy obsługiwane przez PayU charakteryzują się najwyższym poziomem bezpieczeństwa Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodną ochronę realizowanych transakcji. 
 
Agent Rozliczeniowy 
 
Spółka PayU S.A. decyzją Prezesa Narodowego Banku Polskiego z dnia 15 czerwca 2007 roku uzyskała status Agenta Rozliczeniowego. W tym celu spełniła szereg wymogów, które szczegółowo określa Ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych (Dz. U. z dnia 11 października 2002 r., Nr 169, poz. 1385 z późn. zm.). 
 
Agent Rozliczeniowy nadzorowany jest przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego. To zobowiązuje go do przekazywania NBP aktualnego stanu rozliczeń pieniężnych. Raportowane informacje zgodnie z wymogami ustawowymi powinny dotyczyć m.in. liczby akceptantów, liczby i wartości przeprowadzonych transakcji, a także liczby skutecznych i nieskutecznych prób przeprowadzenia transakcji naruszających przepisy prawa albo reguły uczciwego obrotu (np. transakcji z użyciem skradzionych czy utraconych kart płatniczych). 
 
Umowy zawierane przez sklepy lub serwisy internetowe z Agentem Rozliczeniowym dają gwarancję jasnych procedur rozliczeniowych i zapewniają bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji. 

Ochrona przed transakcjami naruszającymi prawo 
 
Zakup towarów bądź usług z użyciem karty płatniczej obarczony jest wysokim ryzykiem. Spółka PayU S.A. posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie dokonywania tego rodzaju płatności. Zdobyta wiedza pozwoliła nam obniżyć wskaźnik podejrzanych transakcji z 40% do 0,02%. Dzięki temu możemy zaoferować Użytkownikom Platnosci unikalną funkcjonalność, jaką jest gwarancja chargeback polegająca na przejęciu odpowiedzialności finansowej za transakcje z użyciem kradzionych lub utraconych kart płatniczych. 
 
Wszystkie transakcje obsługiwane przez Platnosci są ponadto poddawane monitoringowi, a nad ich prawidłowym przebiegiem czuwa wyspecjalizowana Sekcja Bezpieczeństwa, a także profesjonalny Dział Obsługi Użytkownika. 

PayU.pl obsługują: 

Karty płatnicze i kredytowe/debetowe: 

  • VISA, 

  • MasterCard, 

 

6. Prawo do odstąpienia od umowy 


Konsumentom przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z informacjami zawartymi w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy. 

Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje. 

7. Szkody powstałe podczas transportu 


Dotyczy Konsumentów: W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty rzeczy w transporcie. Jeżeli zamówione produkty zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady opisanych w punkcie poniżej. Szybsze zgłoszenie stanowi jednak dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu. 

Dotyczy Przedsiębiorców (z wyjątkiem osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego): Ryzyko przypadkowej utraty lub przypadkowego pogorszenia stanu produktu przechodzi na Państwa w momencie jego wydania przez nas spedytorowi, przewoźnikowi lub innej osobie lub instytucji zajmującej się realizacją wysyłki. Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie produktu powstałe od momentu przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Państwu oraz za zawinione przez przewoźnika opóźnienie w dostarczeniu przesyłki. 

8. Rękojmia, gwarancje i odpowiedzialność sprzedawcy 


Dotyczy Konsumentów: Zobowiązani jesteśmy dostarczyć produkty (rzeczy) wolne od wad. Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (tzw. rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego. Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Państwu. W przypadku, gdy przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi jeden rok od momentu jej wydania. 

Reklamacje można składać: 

za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pescadorbaits@o2.pl 
na piśmie na adres: Pescadorbaits, Ludwiki Uzar-Krysiakowej 106, 39-340 Padew Narodowa z dopiskiem "REKLAMACJA" 
Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo na nasz koszt dostarczyć wadliwą rzecz pod wskazany powyżej adres pocztowy. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób zamontowania, jej dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, zobowiązani są Państwo udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się ona znajduje. 

Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są zawsze dołączane do produktu oraz dostępne na stronach informacyjnych sklepu internetowego. 

Dotyczy Przedsiębiorców: W przypadku umowy sprzedaży zawieranej z Przedsiębiorcą, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność naszego sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady rzeczy zostaje wyłączona. 

9. Postanowienia końcowe 


Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia ustawowych praw Konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności postanowień niniejszego Regulaminu z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów – w miejsce zakwestionowanych postanowień Regulaminu stosowane będą zawsze ustawowe regulacje. 

Jeżeli są Państwo Przedsiębiorcą, wówczas dla wszystkich umów zawartych z nami obowiązuje prawo polskie z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów. 

Jeżeli są Państwo Przedsiębiorcą, osobą prawną prawa publicznego lub wyodrębnionym podmiotem publiczno-prawnym, sądem wyłącznie właściwym dla rozstrzygania wszystkich sporów wynikających ze stosunków umownych między nami i Państwem będzie sąd właściwy dla naszej siedziby. Zdanie poprzednie nie dotyczy osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego 

Pescadorbaits Krzysztof Piechota 
ul. Ludwiki Uzar-Krysiakowej 106, 39-340 Padew Narodowa  
tel. 512 392 092, 500 433 511 
http//:www.pescadorbaits.pl 
e -mail: pescadorbaits@o2.pl 
facebook: https://www.facebook.com/Pescadorbaits-Sklep-1394152844221153/ 

PESCADORBAITS Krzysztof Piechota 
Przedsiębiorca: Krzysztof Piechota 
NIP: 8671755362 , REGON: 180525579